Bevers

Bevers zijn kinderen van 5 tot 7 jaar en zitten in groep 1 t/m 3 van de basisschool. Iedere zaterdagmiddag beleven zij allerlei avonturen met Tetter, Ollie en de bewoners van Hosjitonia. Hotsjitonia is een dorp. De bewoners van dit dorp hebben regelmatig hulp van de bevers nodig. Om de bewoners te kunnen helpen doen de kinderen allerlei activiteiten. Voorbeelden hiervan zijn spelletjes, knutselen en speurtochten.

Buiten de gewone opkomsten hebben de bevers ieder jaar een overnachting. Dan blijven de bevers een nachtje slapen op scouting. Deze overnachtingen vallen binnen het thema van de reguliere opkomsten.

De bevers hebben opkomst op zaterdagmiddag van 15.00-16.30 uur. Heeft uw kind interesse om een keer te komen kijken? Stuur ons dan een mailtje: bevers@scoutingwelten.nl Voor andere vragen, kunt u ook naar dit adres mailen.